Fyysinen hyvinvointi, Yleinen

Lysähtänyt työhönpalaaja osa 1.

Viikonlopun aikana olen saanut opiskella aimo annoksen toiminnallista anatomiaa. On tutkittu nilkan asentoa, lonkkia, lavan asentoa, ryhtiä ja perehdytty erilaisiin tuki-ja liikuntaelimistön ongelmiin. Oma haasteeni liittyy olkapäähän ja sen myötä ryhtiin. En ole tilanteeni kanssa yksin. Tietokoneen tuijottaminen, kännykän näpyttely ja kaikenlainen lysähtäneessä asennossa istuminen saa ryhtimme helposti painumaan eteenpäin. 1-2 kertaa salilla/vk ei tilannetta korjaa vaan muutoksia tarvitaan arkeen.

Pysy kuulolla tällä viikolla. Kerron vinkkini siihen, miten voi välttää lysähtäneen työhönpalaajan asennon.

Jos et vielä seuraa sivuani Facebookissa, klikkaathan sivullani tykkää-painiketta. Saat sitä kautta tietoa ja ideoita kokonaisvaltaiseen hyvinvointiisi. Olisin kiitollinen, jos jakaisit sivuani myös tuttavillesi!

Mukavaa viikkoa ja hyvää työhönpaluuta kaikille, joille se on nyt ajankohtainen!

You have only one life, make it your masterpiece!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s